sobota, 26 maja 2018

Koncert dla Mamy

Tradycyjnie  26 maja 2018 r. obchodziliśmy święto naszych  Mam. Na tą okoliczność uczestnicy sekcji wokalnych oraz tańca nowoczesnego i integracyjnego pod okiem instruktorów: Agaty Śliwińskiej, Arkadiusza Gustawa i Małgorzaty Stolarczyk, przygotowali dla swoich Mam specjalny program.  Było radośnie, głośno i skocznie. Została przygotowana kawiarenka z domowymi wypiekami, a  dzieci włożyły całe swoje serduszka, by prezentacje miały szczególny charakter.

Mogliśmy podziwiać:
- Kingę Bardę, Agatę i Karolinę Gawda w utworze "Dla mamy",
- Zuzię Ćwian i Zuzię Szkudlarek w utworze "Moja mama jest artystką",
- grupę Kocie Księżniczki  (Aniela Ratajczak, Hania Robińska, Julia Hajczewska, Maja Kisielewicz, Agata Frask) w utworach "Kocham Cię mamo" i "Kiedy byłam mała jak kropelka" ,
- Olę Lesiuk w utworze "Nie ma jak u mamy",
- grupę starszą (Zuzia Morawiecka, Antosia Małecka) w utworach "A ja wolę moją mamę" i "Ti Amo",
- Zosię Pietruchę w utworze "Motyle i ćmy",
- Nicolę Siema w tańcu,
- Hanię Górecką i Olę Panochę w utworze "Po co i dlaczego",
- Darię Borwik w utworze "Kołysanka dla mamy",
- Joasię Paterek w utworze "Żyj",
- Basię Czajkowską w utworze "Dziećmi jesteśmy tylko raz",
- Dominikę Hałaś w utworze "Byle jak",
- Anię Szymańską w utworze "Jesteś mamą".

Wszystkie Mamy zostały obdarowane przez dzieci symbolicznymi różami. Było wiele wzruszeń i radości. NIECH NAM MAMY ŻYJĄ 100 LAT!


GALERIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz