czwartek, 26 maja 2016

Koncert "Dla Mamy"

Dzisiaj z okazji Dnia Mamy odbył się wspaniały koncert z kawiarenką a w niej kawa, herbata, specjalnie upieczone na tę okazję ciasto. Koncert prowadzili Jolanta Ludkowska i Arkadiusz Gustaw. Na scenie mogliśmy zobaczyć młodych utalentowanych artystów z sekcji Domu Kultury:
  1. „Najdroższa mamo” – sekcja gitar
  2. „Taniec dla Mamy” – sekcja rytmiki
  3. „Taniec nowoczesny” – sekcja tańca nowoczesnego
  4. „Taniec dla Mamy” – sekcja tańca ludowego i integracyjnego
  5. Instrument klawiszowy „Czerwone jabłuszko” – Miłosz Gniecki
  6. „Prywatna Madonna” Ania Wyszkoni – Dominika Hałaś
  7. „Mama Królowa” Arka Noego – Maja Bójko
  8. „Dla Mamy” Kaja Paschalska – Amelia Góralska
  9. „Mamo żywa kołysko” – Daria Borwik
  10. „Matko moja ja wiem” – Dominika Madera
  11. Grupa młodsza:
    - „Biegnij przed siebie” Ania Wyszkoni
    - „A ja wolę moją mamę” Majka Jeżowska
  12. „Próbuje zrozumieć” Młodzi Artyści Śpiewają – Ewa Kucharska
  13. „Kwiatek dla mamy” – Julia Konury, akompaniament na gitarze Agata Śliwińska
  14. Instrument klawiszowy „ Padam, padam…” - Eliza Łukaniuk
  15. „Najpiękniejsze święto”- Blanka Żurawska
  16. „Pszczółki na wrotkach” – Ania Szymańska
  17. „Ach jak przyjemnie” Magda Mielcarek
  18. „Pełny luz kochana mamo” – Alicja Szkudlarek
  19. „Co się stało z mamą” – Gabriela Jodko
  20. „Moja mama jest artystką” – Hania Górecka
  21.  „Czekolady ach…” – Natasza Miszkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz