poniedziałek, 26 maja 2014

Koncert "Dla Mamy"


Wczoraj, czyli 25 maja 2014 r. w sali widowiskowej Domu Kultury odbył się wspaniały koncert "Dla Mamy" ze słodkimi, pysznymi prezentami, którymi zostali obdarowane Mamy.




Na scenie zaprezentowali się:
1. Utwór „Blues dla Mamy” - grupa gitar wokal Agata i Karolina Gawda 
2. Piosenka z życzeniami – wszyscy wykonawcy 
3. „Piosenka o zwykłej mamie” – Szymon Łagoda + wszyscy wykonawcy
4. Taniec „Improwizacja taneczna dla Mamy” – grupa rytmiki
5. Piosenka „Próbuję zrozumieć” - Ewa Kucharska
6. Piosenka „Litery i słowa” – Ewa Kucharska
7. Piosenka „Najpiękniejsze święto” – Weronika Szymańska
8. Piosenka „Wrecking Ball” - Emilka Witko
9. Piosenka „Mama wszystko wie” – Alicja Szkudlarek
10. Piosenka „Jak dobrze Mamo” – Wiktoria Chrzanowska
11. Piosenka „W albumie rodzinnym” - Natalia Brojek 
12. Piosenka „Laleczka z saskiej porcelany” – Natalia Brojek
13. Gra na inst. klawiszowych „Ave Maria” – Karolina Szostak 
14. Piosenka „Moja mama i Ja” – Jagoda Kroczyńska
15. Piosenka „Przeżyłam z Tobą tyle lat” - Oliwia Kędzierska 
16. Piosenka „Uściski dla Mamy” - Oliwia Kędzierska
17. Piosenka „Matko moja Ja wiem” – Weronika Szymańska
18. Piosenka „A ja wolę moją mamę” - Wiktoria Urbaniak
19. Gra na inst. klawiszowych „Pożegnanie Ojczyzny” – Błażej Kostyk
20. Piosenka „Mamo nasza Mamo” – Weronika Błażejewska, Jolanta Pałysa 
21. Piosenka „Do Ciebie, Mamo” - Dominika Madera
22. Piosenka „Piosenka dla naszych Mam” – Julia Goszczyk, Weronika Błażejewska, Jolanta Pałysa
23. Piosenka „Serce Matki” – Szymon Łagoda
24. Gra na inst. klawiszowych „Guantanamera” – Krzysztof Wołowski
25. Piosenka „Przebacz mi Mamo” - Weronika Błażejewska, Jolanta Pałysa, Julia Goszczyk + wszyscy wykonawcy
26. Piosenka „Jesteś Mamą” – Julia Goszczyk, Jolanta Pałysa, Weronika Błażejewska + wszyscy wykonawcy.
Dzień Matki jest szczególnym dniem, kiedy to dzieci przekazują słowa miłości swoim Mamom. Dodatkowo jeżeli słowa podziękowania wyrażane są wykonaną piosenką lub tańcem wywołuje to wielkie emocje i wzruszenia u Kochanych Mam. Dlatego też można było zauważyć w oczach niektórych mam, a także Babć łzy szczęścia. Były też przesyłane przez młodych artystów buziaki do publiczności, a w szczególności do rodzinki. Po zakończonym koncercie na wszystkich przybyłych czekała kawiarenka, a w niej kawa, herbata, specjalnie upieczony na tę okazję placek drożdżowy i mufinki. Koncert prowadziła Jola Ludkowska, a dekoracja była wykonana przez Danę Piwowarską - Berus i pracowników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz